پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام دست خالی


دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام دست خالی از رسانه پرشین ام 1 موزیک
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : شهاب اکبری | ترانه سرا : علی استیری «
Download New Music By Alireza Roozeghar Called Daste Khali

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ علیرضا روزگار بنام دست خالی

ترانه و شعر آهنگ علیرضا روزگار بنام دست خالی

تو دستام دوباره دوتا دست خالی میبینم که سرده که گرمی نداره
چقدر بی تفاوت شده این دو روزه از این خونه میره که تنهام بذاره
یه بغض عجیبی گلومو گرفته بدون توقف قراره بباره
از این خونه میره که تنهام بذاره از این خونه میره
دانلود آهنگ علیرضا روزگار بنام دست خالی
یه عاشق همیشه میسوزه تو غصه
میبازه تو قصه برنده نمیشه
خودش شاید اینجاست دلش جای دیگه
نگاش تو نگامه یچیزی نمیگه
که شاکی بشم من بگم خب جداشو
دلم باز می لرزه میبینم نگاشو

   

    ***************

 

    ***************

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید


http://bia2musicam.blogfa.com/


تبلیغ می پذیریم و رایگان است 

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام فراموش کردم


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام فراموش کردم از رسانه پرشین ام 1
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : بابک جهانبخش & انوشیروان تقوی | ترانه سرا : بابک جهانبخش «
Download New Music By Baback Jahanbakhsh Called Faramosh Kardam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام فراموش کردم

ترانه و شعر آهنگ بابک جهانبخش بنام فراموش کردم

انقده درد تو دلم دارم انقده غم تو صدامه
انقده حرف نگفته که عمری مرده رو لبام
انقده تو فکر تو بودم از خودم جا موندم
تو آتیش دروغای تو عمرمو سوزوندم
بعد تو آتیش تو قلبمو خاموش کردم
هرکی هر حرفی دلش خواست زد فقط گوش کردم
گم شدم پی خودم تو کوچه ها میگردم
من خودم رو خیلی.وقته که فراموش کردم
چقده تو دلم آشوبه تو که حالت خوبه
قلبم هر ثانیه عشقت رو تو سینم میکوبه
چقده دست به سرم کردی رفتی که برگردی
زدی راحت زیر حرفات عزیزم بد کردی
دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام فراموش کردم
بعد تو آتیش تو قلبمو خاموش کردم
هرکی هر حرفی دلش خواست زد فقط گوش کردم
گم شدم پی خودم تو کوچه ها میگردم
من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم
دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام فراموش کردم
من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم

 

    ***************

 

ادامه مطلب ...

دانلود آلبوم جدید محسن یگانه به نام نگاه من

دانلود آلبوم جدید محسن یگانه به نام نگاه من از رسانه پرشین ام 1
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : محسن یگانه & پازل باند & علی ثابت & اشکان ابرون & آرش پاکزاد  | ترانه سرا : محسن یگانه   «
Download New Album By Mohsen Yeghaneh Called Neghah

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید حبیب به نام دنیا


دانلود آهنگ جدید حبیب به نام دنیا از رسانه پرشین ام 1
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : میلاد بهشتی | ترانه سرا : نگین فرهمند «
Download New Music By Habib Called Donya




برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ حبیب بنام دنیا

ترانه و شعر آهنگ حبیب بنام دنیا

دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره

روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره

نگو که باور نداری عاشقم عاشقم خسته

نگو که تنهام میذاری با یدنیا غم و غصه

دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره

روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره

میشنوی صدای قلبم واسه تو میزنه هربار

میشنوی هرنفسم رو واسه تو زنده ام انگار

همه ی زندگی من با تو شد خلاصه ای یار

نگو که باور نداری بی تو من میمیرم ای یار

دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره

روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره

میشنوی صدای قلبم. واسه تو میزنه هربار

میشنوی هرنفسم رو واسه تو زنده ام انگار

همه ی زندگی من با تو شد خلاصه ای یار

نگو که باور نداری بی تو من میمیرم ای یار

دلم از دنیا گرفته

 

ادامه مطلب ...