پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ ایمان نو لاو و رضا میر طاهری بنام تو رگی

دانلود آهنگ جدید ایمان نو لاو و رضا میر طاهری بنام تو رگی

دانلود آهنگ  تو رگی  از ایمان نو لاو و رضا میر طاهری

Download Iman No Love And Reza Mirtaheri – To Ragi

دیس لاو” | تنظیم : شهرام G.H



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


 
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان فیلم جی آی جو :تلافی ۲۰۱۳ دوبله فارسی

دانلود فیلم جی آی جو :تلافی G I Joe Retaliation 2013 با  دوبله فارسی
دانلود فیلم جی آی جو :تلافی G I Joe Retaliation 2013
,دانلود فیلم G I Joe Retaliation 2013 با  دوبله فارسی
,دانلود فیلم G I Joe Retaliation 2013
,دانلود فیلم جی آی جو :تلافی 2013 
,دانلود رایگان فیلم جی آی جو :تلافی ۲۰۱۳  دوبله فارسی
,دانلود دوبله فارسی سرباز جو ۲ G I Joe Retaliation 2013
,,دانلود دوبله فارسی فیلم جی آی جو :تلافی G I Joe Retaliation 2013 با لینک مستقیم
,دانلود رایگان فیلم ۲۰۱۳ G I Joe Retaliation دوبله فارسی,
Download Movie G I Joe Retaliation 2013 Direct Link
,دانلود با نهایت کیفیت فوق العاده ( BluRay 720p ) اضافه شد

| این فیلم دوبله فارسی و سانسور شده و صحنه غیر اخلاقی و مخالف با قوانین اسلامی ندارد |

دانلود فیلم خارجی جی آی جو :تلافی G I Joe Retaliation 2013 دوبله فارسی

نام فیلم : جی آی جو :تلافی فیلم G I Joe Retaliation 2013

ژانر : اکشن | ماجراجویی | علمی تخیلی

محصول : ۲۰۱۳ آمریکا

کیفیت: BluRay 720p

حجم : ۷۸۴ مگابایت

زبان : دوبله فارسی

کارگردان : Jon M. Chu

بازیگران : Dwayne Johnson,Bruce Willis, Channing Tatum, D.J. Cotrona

خلاصه داستان : فیلم جی آی جو :تلافی – G I Joe Retaliation گروه جی. آی . جوئی پس از مبارزه با اخلال گران امنیت جهانی، اینبار به جرم اقدام علیه امنیت ملی، با دستور مستقیم رئیس جمهور به جهت انهدام گروه مواجه می شوند. اما بازماندگان این جریان پی به اتفاقات پشت پرده ای می برند که بوی خیانت و دسیسه از آن به مشام می رسد…

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ ارشاد و علی ای ام به نام تالار

دانلود آهنگ جدید ارشاد و علی ای ام به نام تالار,

Download New Song By Ershad And Ali AM Called Talar

,دانلود آهنگ جدید ارشاد به نام تالار,

Download music Ershad Called Talar

“دیس لاو” | تنظیم : ارشاد

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ تی ام بکس به نام مشکی لباس

دانلود آهنگ جدید فوق العاده شنیدنی تی ام بکس به نام مشکی لباس
Download New Song By TM Bax Called Meshki Lebas
دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام مشکی لباس
Danlod ahange  Meshki Lebas az TM Bax 
دانلود آهنگ  مشکی لباس از تی ام بکس
 TM Bax - Meshki Lebas 

دانلود با کیفیت ۳۲۰


متن آهنگ جدید تی ام بکس مشکی لباس

امشب از اون شباست کلی آدم دو رو ورم ولی دلم تنهاست دلم دلم تنهاست
عشقم فیکم باشو بده بیاد مشکی بد شده با دله سیاهت

با مشکی لباس بگو شی مو لاش میکنیم مشکی لباس با بیس سگ مش میکنیم
پرستیژ ما رقص ممنوع گردنو فقط لق میکنیم امشب ماله ماست آهنگهای جلف کنسل ما فرق میکنیم

اعصاب ندارم من ندارم حاله هیچکسی بس بگو دلت تنگ دلت تنگ شده واسه منه عوضی

امشب از اون شباست کلی آدم دو رو ورم ولی دلم تنهاست دلم دلم تنهاست
عشقم فیکم باشو بده بیاد مشکی بد شده با دله سیاهت

با اون نگاهت هر جیبی واسه تو خرج میشه ]ره تو با اونا که هر مردی واست قهر میشه
کوری به چه درد یه ذره بد باشی من ترجیح میدم تا اینکه با من سرد باشی

اعصاب ندارم من ندارم حاله هیچکسی بس بگو دلت تنگ دلت تنگ شده واسه منه عوضی

شعر آهنگ جدید تی ام بکس مشکی لباس

خودخواهم چون تو رو فقط واسه خودم میخوام اون دوستهای جون جونیتم اگه میخوان خودت بگو بیان
چون دارم هوای اون داداشامو رنگه مشکی پوشونده سر تا پامو

بده کامو بده بده کامو مثله قلیونی که بکونده شامو
امشب هیکلت گرفته اون چشامو ولی ریبنم مخفی کرده نگاهمو

امشب از اون شباست کلی آدم دو رو ورم ولی دلم تنهاست دلم دلم تنهاست
عشقم فیکم باشو بده بیاد مشکی بد شده با دله سیاهت

با مشکی لباس بگو شی مو لاش میکنیم مشکی لباس با بیس سگ مش میکنیم
پرستیژ ما رقص ممنوع گردنو فقط لق میکنیم امشب ماله ماست آهنگهای جلف کنسل ما فرق میکنیم

اعصاب ندارم من ندارم حاله هیچکسی بس بگو دلت تنگ دلت تنگ شده واسه منه عوضی

ما مشکی تو لاک قرمز ما رو کردی باز نروس حتی اگه شده از دم قصد سوغاتی واسمون عشق بفرست
شدیم عین تام جری تو حمله ای من جان تری من عالی یه پا لاکچری ما هم کوچیک تر از باکتری


لینک دانلود

دانلود با کیفیت ۳۲۰

________________________________________________

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.