پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ ایمان نولاو به نام حلالم کن

دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو و مهدی یار به نام حلالم کن
Download New Song By Iman Nolove & Mehdi Yar Called Halalam Kon
دانلود آهنگ فوق العاده زیبای حلالم کن با صدای ایمان نولاو
Download Ahang Jadid  Iman Nolove Halalam Kon
دانلود آهنگ حلالم کن از ایمان نولاو و مهدی یار
 Danlod ahange Halalam Kon az Iman No Love Ft Mehdi Yar  
دانلود آهنگ ایمان نولاو حلالم کن
دانلود آهنگ ایمان نولاو به نام حلالم کن با کیفیت متفاوت ۳۲۰ 


 
لینک دانلود اهنگ حلالم کن

دانلود آهنگ با کیفیت 320



دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی


متن آهنگ جدید ایمان نولاو به نام حلالم کن

حلالم کن اگه یکی عکس ایمانتو روی دیوار میزنه تورو خدا برگرد
کجایی بیایی و نگرانم بگیر سراغم
دو شبه جای غذا ناخن میخورم دلو کندی رفتی خدایی بسه دیگه پاره شده قلبم
دلتنگ نمیشی احساست تو حلقم
تو دو روز اخه این همه خاطره با کی تا اول چالوس برم و برگردم

ایمانت نباشه همه چی حل و میزونه دیگه سالم میمونه همه لیوانا تو خونه
دیگه کسی نیستش به خودش زخم بزنه دیگه تنها چیز که نمیبینی لخته خونه
عامل اصلی سرطان تو ریم پر دوده یادته گفته بودم بخیه ها کار خودم بوده
همون دکتره که گفت بیا حقوقش خوبه امروز گفت چرک کرده ریت
یه روز میشه از در که میایی بیرون یه  جلو در تو ذوقت میزنه
پاهات شل میشه با زانو زمین میخوری یکی عکس ایمانتو روی دیوار میزنه

دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام حلالم کن

با کلی استرس و ترس و دلهره به خودت میگی نترس این یه کابوسه
شمارمو میگیری و گوشی دم گوشت مشترک مورد نظر خاموشه
به خدا که قسم نباشی من یه مردم هنوز عاشقتم بی تو من یه زمین خوردم
حلالم کن اگه ازم یه اشتباهی سرزد فقط یه خواهشی دارم تو رو خدا برگرد

به خدا شبا خوابم نمیبره تا که یه بار نبینم عکستو گفتم به جز جدایی هر چی تو بخوایی
باشه عشقم اونم حقته من زیر زمین تو اون بالا با کیایی حسرت قدم زدن باهات موندش به دلم
همه بهم میگن مرد که گریه نمیکنه دیگه چیزی نمونده از چشام خون بچکه

ایمان نولاو حلالم کن
لینک دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت 320


درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد