پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود فیلم هندی من بارات Bharat Ane Nenu 2018 دوبله فارسی

 دانلود فیلم هندی من بارات Bharat Ane Nenu 2018 

, دانلود فیلم هندی Bharat Ane Nenu 2018 

, دانلود هندی فیلم من بارات 2018 

,دانلود فیلم هندی  من بارات 2018 دوبله فارسی
,دانلود فیلم هندی Bharat Ane Nenu 2018 با دوبله فارسی
,دانلود دوبله فارسی فیلم هندی Bharat Ane Nenu 2018
,دانلود فیلم هندی من بارات Bharat Ane Nenu 2018 دوبله فارسی
,دانلود فیلم هندی من بارات 2018 با لینک مستقیم
,دانلود فیلم هندی Bharat Ane Nenu 2018 دوبله فارسی با لینک مستقیم
,دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هتدی من بارات 2018 با کیفیت عالی


نام فیلم : من بارات Bharat Ane Nenu 2018
انتشار دهنده : پرشین ام 1

ژانر : درام | اکشن

کارگردان : Koratala Siva
بازیگران : Mahesh Babu, Kiara Advani, Prakash Raj
محصول : هند
زبان : فارسی
زمان : ۱۵۸ دقیقه
امتیاز : ۸٫۰/۱۰
کیفیت : BluRay
فرمت : MKV
حجم : ۸۸۰ | ۱۶۰۰ مگابایت
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
خلاصه داستان : در خلاصه داستان این فیلم اکشن و هیجانب آمده است ، پسری که در کودکی به آمریکا مهاجرت کرده، برای محقق کردن قولی که به مادرش داده است به هند برمی گردد و تلاش می‌کند اوضاع سیاسی محل تولدش را تغییر دهد و … این فیلم زیبا و دیدنی را میتوانید با دوبله فارسی از سایت مرزفان دریافت کنید.


لینک دانلود فیلم هندی من بارات Bharat Ane Nenu 2018 دوبله فارسی

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

لینک دانلود



 دانلود فیلم هندی Bharat Ane Nenu 2018 

 

توجه آموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده

بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.


درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد