پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید بنیامین باران بارون میاد

دانلود آهنگ جدید بنیامین باران بارون میاد با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه: مریم حیدرزاده ، ملودی: بنیامین باران ، تنظیم: محمد عباسی

میکس و مسترینگ: احمد سانقه

Download New Music Benyamin Baran Baroon Miad

Benyamin-Baran-Baroon-Miad 

پخش آنلاین :


 

لینک های دانلود آهنگ :


دانلود آهنگ جدید بنیامین باران بارون میاد با کیفیت 128
و
دانلود آهنگ جدید بنیامین باران بارون میاد با کیفیت 320

متن ترانه :

متن آهنگ جدید بنیامین باران به نام بارون میاد

ترانه و شعر آهنگ بارون میاد بنیامین باران
من نوشتم از دنیا اون نوشته بی رحمه
من نوشتم از قسمت اون نوشته سرگرمه
من نوشتم از دردو از شبایه بی خوابی
اون نوشته از قسمت لحظه های بی تابی
بارون میاد خیلی شدید نامه ش همین حالا رسید
بارون میاد خیلی شدید
نامه ش همین حالا رسید
تکست آهنگ بارون میاد بنیامین باران
من نوشتم از دوریت برگ خاطرم زرده
اون نوشته هم خونت این روزاست که برگرده
من نوشتم از عشقت خیلی وقته مایوسم
اون نوشته که اشکاتو دونه دونه میبوسم
من نوشتم از بازی از یه بازیه ساده
اون نوشته تو آروم باش حلقه هم فرستاده
من نوشتم از غصش تر شدم مثله بارون
نوشته صبرت کو صبر لیلی و مجنون
بارون میاد خیلی شدید نامه ش همین حالا رسید
بارون میاد خیلی شدید
نامه ش همین حالا رسید
بارون میاد , بارون میاد , بارون میاد


مشکل داشتین و انتقادات نظر بدین   

موفق باشین و این ک جدید میزارم براتون 

         

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد