پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ معین زد به نام بماند

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام بماند

Download New Song  Moein Z Called Bemanad

دانلود آهنگ جدید بماند از معین زد

,Danlod ahange Bemanad az Moein Z

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام بماند به همراه متن موسیقی

اهنگ جدید بسیار زیبای  معین زد بماند  را دانلود کنید

 معین زد بماند

Moein Z - Bemanad

ترانه و موزیک : معین زد ؛ تنظیم : سعید انصار

+ متن ترانه بماند از معین زد

تمام گفتنی هایم بماند به یادت / در دل من غم بماند

من و تنهایی و شب های یلدا / بماند تا من تنها بمانم

لینک پرسرعت دانلود آهنگ بماند + پخش آنلاین


لینک های دانلود


دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی


 متن آهنگ جدید معین زد به نام بماند

 متن ترانه بماند از معین زد

تمام گفتنی هایم بماند به یادت

در دل من غم بماند

من و تنهایی و شب های یلدا

بماند تا من تنها بمانم

گمانم کار ما میلنگد اینجا

که گاو نر نمیدوشند بماند

و فریاد نگاهم آن چنان بود

که لب ها بسته میمانند بماند

الهی قصه ی دعوت بماند من و ... بماند

من و یاد تو ...

من آنم که پر طاووس میخواست

ولی خب جور هندوستان بماند

و یک دیگی به آن دیگر سیاهی

ولی غافل که هر دو شان بماند

نمیشد گنج میسر رنج میخواست

چطور بی رنج میسر بود بماند

کمک کن خالق شعرم کمک کن

نیوفتد از قلم چیزی بماند

گرفت از خود دلم تنگ است ندانم

ولی تو خوب میدانی بماند

مرا جرمی به سویت میکشاند

چرا قاضی مرا محکوم بماند

من و یاد تو ...

 ........


لینک های دانلود


دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی




توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده

بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 7 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.


لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.





,Bemanad ، Download ، Moein Z ، Music ، دانلود اهنگ های جدید ایرانی 99، آهنگ ، آهنگ Bemanad ، آهنگ Moein Z ، آهنگ بماند ، آهنگ جدید ، آهنگ معین زد ، بماند ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Bemanad ، دانلود آهنگ Moein Z ، دانلود آهنگ بماند ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ معین زد ، سعید انصار ، متن آهنگ ، متن ترانه ، معین زد ، پرشین ام 1,





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد