پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام لیلا بانو

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام  لیلا بانو

,Download New Music By Alireza Roozegar Called Leila Banoo

,دانلود آهنگ لیلا بانو  از علیرضا روزگار

,Danlod ahange Leila Banoo az Alireza Roozegar  

لیلا بانو  از علیرضا روزگار
 Leila Banoo az Alireza Roozegar


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … 

     لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت خوب عالی


*********** 


 متن ترانه  علیرضا روزگار به نام  لیلا بانو

دلم تنگ شده برات لیلا بانو

نشستم سر رات لیلا بانو

یه وقت دیر نکنی من بمیرم

سر راهتو اون دنیا بگیرم

ای دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر راهت لیلا بانو

یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راهتو اون دنیا بگیرم

دو چشمام درد به چشمونت نشیند نیاد روزی که چشمام توی نبیند

یه وقتی نشنوم یاری گرفتی اگر گوشم شنید چشمم نبیند

آی دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر راهت لیلا بانو

یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راهتو اون دنیا بگیرم

از امشب تا قیومت چشم به راهتم مث سایه شب و روز پا به پاتم

نگی از عشق مو دلسردی ای وای خدا فرش زمینو کرده راتو

دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر راهت لیلا بانو

یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راهتو اون دنیا بگیرم

دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر راهت لیلا بانو

یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راهتو اون دنیا بگیرم

.......




 درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید




 ، آهنگ ، آهنگ Alireza Roozegar ، آهنگ Leila Banoo ، آهنگ جدید ، آهنگ علیرضا روزگار ، آهنگ لیلا بانو ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Alireza Roozegar ، دانلود آهنگ Leila Banoo ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ علیرضا روزگار ، دانلود آهنگ لیلا بانو ، علیرضا روزگار ، لیلا بانو ، متن آهنگ ، متن ترانه  



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد