پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود اهنگ مهراب و وحید جی ام به نام چشه

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده مهراب و وحید جی ام به نام چشه

,دانلود اهنگ جدید  مهراب و وحید جی ام به نام چشه

,دانلود آهنگ جدید مهراب  به نام چشه

 Download New Song By Mehrab ft vahid Gm Called Cheshe

,دانلود آهنگ چشه از  مهراب  ,

Danlod ahang Mehrab Cheshe

,دانلود آهنگ جدید مهراب خسته صدا به نام چشه

Danlod ahang jadid Cheshe az Mehrab

,دانلود آهنگ چشه از حسین زینالی

,متن ترانه مهراب و وحید جی ام به نام چشه

,دانلود اهنگ چشه به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده


   

لینک دانلود

دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال


  متن ترانه مهراب و وحید جی ام به نام چشه

مهراب

اتفاقی راهم خورد , دباره به همون کوچه , توی دست های اون گل بود

این بار جفت پشت های من پوچه , حرف حرف پشت غیرتم

توی محل میپیچه بازم , تو هیچ وقت منو نمیخواستی ,

ولی من خوشبختی تو میخواستم , بشکن بکش بکشن دلمو

تو شکستناتم قشنگه , رسمش نبودا تنها بشم بری

خاطراتت با من بجنگه , قرمزی شراب رنگ سرخ لبت

از این آقایی ها پر دور و ورت , دیدمتون باهم آروم آروم که خوشبخت شی با آون

میگذرم از هرچی که نگذشتی واسم , برو برو من خودتو میخواستم

شکستی منو , منو خوردم کردی , تو اصلا نمیخواستی پای تو من واستم

برو حلالت همون نامردی هایی , که تو در حل من کردی

دیگه حتی من به جنونم برسم  , ازت نمیخوام پیشم برگردی


مگه چشای من چشه ? آره رنگی نبود , ولی رنگشو باد داد

مگه موهای من چشه ? منی که رنگ که رنگ نمیکردم , مدل نمیدادم

مگه لبای من چشه ? که ی لب ترگ خورده که اسمت همش روشه

مگه اخلاق من چشه ؟ آره سگ بود  , ولی سر تو با همه میجوشه

مگه خنده هام چشه ؟ گریه هام چشه ؟ بغضام چشه؟  اشک های من چشه ؟

مگه عاشق شدن چشه ؟ که باید ولم کنه بره که با غریبه جفت بشه

مگه غیرت من چشه ؟ تا غیرتی میشم چرا راهمو میبنده

مگه خنده هام چشه ؟ که خنده هامو فروخت داره با اون میخنده


وحید جی ام

اتفاقی دیدم , ی عکسی ازت , نمیدونم کجا

بودی مردم از هر سوزی , حسود نیستم نه

ولی دلم تنگ شد واسه همون روزا

که بهم میگفتی با عشق , تو خوشگل کی بودی

نمیشناسی منو نه , میگم بــــــــــــرات

مگه غیرت من چشه ؟ ی تن تیکه پاره پر از خط های تیزی

که دیونه بود , منی که عاشق بود , خدایی دست خوش

رو زخماش نمک میریزی , من دیگه نمیخندم , گریه نمیکنم

اشک نمیریزم  , بغض نمیکنم  , من اینو خوب میدونم

تو دلت بند یکی دیگس , این دل بی صاحبو عاشق نمیکنم


مهراب

مگه اخلاق من چشه ؟ که شکست آخرین دل

ای وای دل ای دل , ای وای دل ای دل

مگه دست های من چشه ؟ که سر تو لعنتی با تیغ پر بشه

مگه خدای من چشه ؟ که دیگه حتی به داد قلبم نمیرسه

مگه صدای من چشه ؟ که هرچی داد میزنم دیگه به گوشت نمیرسه


لینک دانلود





 درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد