پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ مهراب و بهراد بنام رد کن

,دانلود آهنگ جدید مهراب بنام رد کن (با همراهی بهراد)

,Download New Music Mehrab called Rad Kon (Ft Behrad

,دانلود آهنگ جدید مهراب و بهراد بنام رد کن 

,Danlad ahange Rad Kon az Mehrab Ft Behrad  

,دانلود آهنگ رد کن  از مهراب و بهراد

دانلود اهنگ  مهراب و بهراد بنام رد کن  از  مهراب با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ از رسانه پرشین ام 1 

, متن ترانه  مهراب و بهراد بنام رد کن 

 
 برای دانلود آهنگ  به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 
لینک دانلود


لینک کمکی


دانلود آهنگ با کیفیت خوب عالی



دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهراب بنام رد کن

با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه دمو آهنگ



دانلود آهنگ رد کن از مهراب از سایت پرشین ام1

دانلود آهنگ مهراب بنام رد کن از آلبوم مرگ مهراب با کیفیت اصلی ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه دمو با لینک مستقیم


Danlod Ahang Rad Kon Az Mehrab 


متن آهنگ رد کن از مهراب


زبون وا کرد شنیدم هر جا که میشینی یه بند پشت من حرف میزنی

مگه نمیگفتی تو رو فراموشت کردم دیدی هنوز هنوز درگیر منی

تو بد نبودی فقط بدی هات زیاد بود منم که کم تحملم تو میدونی

بگذریم از این حرفا خیلی وقته نیستی حالت چطوره اصلا میزونی

دلخوشی هنوز به اونایی که هستن من که همه رو دک کردم تنهایی نشستم

اخه حال امروز منو هیشکی نمیفهمه هیشکی نمیفهمه من از چه روزی خستم

ریخت و پاش خونه پر از شیشه های الکل هر کی هم زنگ میزنه یه حسی میگه رد کن

شبارم که با عکسات خلوت میکنم روزای نبودت چوب خط کل خونه خط خورد


==>> تکست اهنگ رد کن از پرشین ام 1 <<==


منو به چی فروختی ها به یه جاکش کلاش که از امروز گندش معلوم شده فرداش

کی رو میخوایی بفهمونی من رفیقمو میشناسم عشقتو تعریف نکن برام بابا عشقتو بنازم

همش رو به رومه اخه چشام وصلشه انقد داد میزنم که اخر صدام عوض بشه

دیگه نشنوی این صدای گوش خراش بدنامو من واسه تو شدم بهراد بگیری دستامو





 درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد