پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ محمد ان ار به نام راه بیا

دانلود آهنگ جدید محمد ان ار به نام راه بیا

Download New Song By Mohammad Nr Called Rah Bia

دانلود آهنگ راه بیا از محمد ان ار 

Danlod ahange Rah Bia az Mohammad Nr

 راه بیا از محمد ان ار 

Mohammad Nr – Rah Bia

آهنگ محمد ان ار راه بیا

دانلود با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم به همراه متن آهنگ

تو راه بیا با دل من کوتاه بیا خوشگل من نمیبینه چشای من

نمیبینه چشای من جز تو دیگه کسیو نه

 
 

 لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال


لینک های دانلود کمکی


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال

****** 

متن آهنگ محمد ان آر به نام راه بیا

تو راه بیا با دل من کوتاه بیا خوشگل من

نمیبینه چشای من جز تو دیگه کسیو نه

نمیذارم قطره ی اشک بخواد بیاد رو گونه هات

یه قهوه ی تلخ به یاد تو دلتنگت کنار شومینه باز

سردمو چرا نمیبینی دردمو چرا میشکونی قلبمو

تو که خودت بودی صاحب قلبمو یهو دیدی رفتمو

کوله بارو بستمو با این که وابستمو

با اینکه خدایی واسم رو زمینو منم که بندمو

چرا نمیبینی دردمو چرا میشکونی قلبمو تو که خودت بودی صاحب قلبمو

یهو دیدی رفتمو کوله بارو بستمو با این که وابستمو

با اینکه خدایی واسم رو زمینو منم که بندمو

متن آهنگ محمد ان ار به نام راه بیا

واسه ی لحظه خندت جونمم میدم من

با یک نگاه دلم رفتو عاشق شدم تو رو دیدم من

مغرورمو ولی جلوی تو عاشق ناز کشیدنم

وقتی ازم دل خور میشی هزارتا گل واست چیدم من

سردمو چرا نمیبینی دردمو چرا میشکونی قلبمو تو که خودت بودی صاحب قلبمو

یهو دیدی رفتمو کوله بارو بستمو با این که وابستمو

با اینکه خدایی واسم رو زمینو منم که بندمو

چرا نمیبینی دردمو چرا میشکونی قلبمو تو که خودت بودی صاحب قلبمو

یهو دیدی رفتمو کوله بارو بستمو با این که وابستمو

با اینکه خدایی واسم رو زمینو منم که بندمو

سردمو چرا نمیبینی دردمو چرا میشکونی قلبمو

تو که خودت بودی صاحب قلبمو یهو دیدی رفتمو

کوله بارو بستمو با این که وابستمو

با اینکه خدایی واسم رو زمینو منم که بندمو

دانلود آهنگ جدید محمد ان آر به نام راه بیا

Download New Song By Mohammad Nr Called Rah Bia

لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال

 لینک های دانلود کمکی

 

دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال


توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده

بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 7  ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.

لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)

  


درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید



 


دانلود آهنگ های محمد ان ار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد