پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ مهراب به نام مسافر خونه

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مسافر خونه
Download New Music Mehrab – Mosafer khone
دانلود آهنگ مسافر خونه از مهراب
Danlod ahange Mosafer khone az Mehrab  
دانلود آهنگ مهراب به نام مسافرخونه (ببخشید اینجا هنوزم همون مسافرخونه ست)

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …  


توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده
بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.
 

لینک دانلود

 

لینک کمکی

 

دانلود آهنگ مهراب به نام مسافرخونه (ببخشید اینجا هنوزم همون مسافرخونه ست)

متن آهنگ مسافر خونه مهراب

matn ahang mosafer khone mehrab

ببخشید اینجا هنوز هم همون مسافرخونست پس مثل قدیم یه قهوه بیار

خاله مهرابم دیر اومدم رفته دلم واسه مسافرخونه تنگ شده بود خیلی مجنون

توی انفرادی میره دنیا عوض میشه با فرهاد میره لیلی مهمونم امروز توی این مسافرخونه

همینجا میعادگاه همیشگی خاله عشقمو چندساله ندیدم آدرسشو داری میشه بهم بگی

خاله بزن به حساب قهوه آخره اینم یکی از هزارتا قهوه که با عشقم خوردم هنوزم مثل قدیم

میام اینجا اخه عشقمو همیشه اینجا میاوردم هنوزم پاتوقم این مسافرخونست من با تموم

اتاقاش خاطره ها ساختم ماه عسل بودیم خون شد ماهمون عشقم هوا به هوا شد زندگیمو

باختم خدافظیات مال من سلامت مال اون عشقه دوآتیشت و اون مرامت مال اون دلتنگی واسه

من سردرد واسه من بگو پرده های عفافتو وا کردی جلو اون گریهات واسه من بغضات واسه

من یادته چقد گفتم بهت بمون  تو میگفتی به من که خودمونی بشیم اون آقا پسر کیه

که بهش میگی ایشون بعضی وقتا اینقد حرف تو دلت جمعه که نمیتونی جلوی اشکاتو بگیری


لینک دانلود

لینک کمکی

 

 

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید


 

________________________________________________

 

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

 





توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده
بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد