پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود رایگان فیلم ایرانی پا تو کفش من نکن

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید پا تو کفش من نکن با لینک مستقیم کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید پا تو کفش من نکن 

دانلود فیلم ایرانی با نام پا تو کفش من نکن

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید پا تو کفش من نکن با لینک مستقیم کیفیت بالا

 دانلود قانونی فیلم پا تو کفش من نکن اضافه شد

 دانلودرایگان فیلم ایرانی پا تو کفش من نکن 

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن



نام اثر: پا تو کفش من نکن ی – کمدی

گروه فیلم : اجتماع 

سال تولید : 1395

تاریخ انتشار: 1396

مدت زمان: – دقیقه

کارگردان : حسین فرح بخش

نویسنده: زهرا پیرهادی

تهیه کننده: عبدالله علیخانی

بازیگران: رضا ناجی ، بهنوش بختیاری ، یوسف تیموری ، سحر قریشی ، سیروس گرجستانی ، علی صادقی ، احمد ایران دوست ، بهشاد مختاری ، صدیقه کیانفر ، مختار سائقی ، اردشیر کاظمی ، مجید علی زاده ، حسینعلی قورچی ، محمدرضا احمدی ، بیتا عالمی ، حسین لواسانی ، مرجان اشتری ، هاوار قاسمی ، مهرو شعله ور ، مهتاب راد


خلاصه داستان : فیلم پا تو تو کفش من نکن داستان دو زوج را روایت میکند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!… شما میتوانید با لینک مستقیم رایگان از سایت دانلود روزانه این فیلم را دریافت کنید


 برای دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

 


لینک دانلود رایگان


 فرمت:mp4

 دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰ 

حجم : ۵۵۶ مگابایت

 دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰

حجم : ۹۴۰ مگابایت

 دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰ 

حجم : ۱٫۱۷ گیگابایت


دانلود رایگان فیلم پا تو کفش من نکن




توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده

بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد