پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جواد یساری بنام هفت آسمون

دانلود آهنگ جواد یساری هفت آسمون

Download Music Javad Yasari - Haft Asemoon

دانلود آهنگ هفت آسمون جواد یساری

Danlod ahange Haft Asemoon az Javad Yasari

{ تکمیل آرشیو / قدیمی }

 لینک دانلود

دانلود اهنگ با کیفیت خوب عالی 


متن آهنگ هفت آسمون جواد یساری

اگه هفت تا آسمون

زیر پای من باشه

باغ زیبای بهشت

اگه جای من باشه

اگه هر چی حوریه

همه دور من باشن

یا که خوشگلا باهام

همه هم سخن باشن

به خدا بی تو دلم پر از

غمه همه دنیا برام جهنمه

به خدا بی تو دلم پر

از غمه همه دنیا برام جهنمه

اگه راه پیدا کنم به کهکشون

اگه شهرتم بشه ورد زبون

بپرستنم همه مثال بت سوی

من سجده کنن پیر و جوون

به خدا بی تو دلم پر از

غمه همه دنیا برام جهنمه

به خدا بی تو دلم پر از

غمه همه دنیا برام جهنمه

با تو در سحرای گرم بهوت

روز و شب تشنه توی کویر لوت

آفتابه داغ و تحمل می کنم

اونجا رو پر گل و سنبل می کنم

آفتابه داغ و تحمل می کنم

اونجا رو پر گل و سنبل می کنم

آخه بی تو واسه

من دنیا یه زندونه

اگه دور از تو باشم

دل من پریشونه

آخه بی تو واسه

من دنیا یه زندونه

اگه دور از تو باشم

دل من پریشونه

به خدا بی تو دلم پر از غمه

همه دنیا برام جهنمه

به خدا بی تو دلم پر از غمه

همه دنیا برام جهنمه


لینک دانلود

دانلود اهنگ با کیفیت خوب عالی 



توجه  برای دانلود بر روی لینک دانلود کلیک کنید صفحه جدیدی باز میشود نوشته شده است : شما در صفحه انتقال دهنده لینک قرار دارید.
بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا ثانیه شمار به مدت 5 ثانیه صبر کنید تا   انتقال به لینک شروع شود:

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
  

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد