پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جواد یساری بنام بر مزار مادر

دانلود آهنگ جواد یساری بر مزار مادر

Download Music Javad Yasari - Bar Mazare Madar

دانلود آهنگ  بر مزار مادر از جواد یساری

Danlod ahange Bar Mazare Madar Javad Yasari  

{ تکمیل آرشیو / قدیمی }

دانلود آهنگ  بر مزار مادر جواد یساری

 

لینک های دانلود

دانلود اهنگ با کیفیت  اورجینال و عالی


 متن آهنگ بر مزار مادر جواد یساری

چراغ خونه ام

خاموشه امشب کجایی مادر

خوبم کجایی کجایی تا کشی

دست محبت چو طفلان بر سر

و رویم کجایی کجایی ماد خوبم،

کجایی کجایی ک

ایی یار محبوبم،

کجایی کجایی هنوزم نغمه لالای

تو در گوش من مانده غم دوری تو مادر

مرا سوی فنا رانده هنوزم نغمه لالای

تو در گوش من مانده غم دوری تو مادر

مرا سوی فنا رانده هنوزم جز ره دامان

تو راهی نجویم کجایی تا برایم قصه

گویی، قصه گویم کجایی مادر خوبم،

کجایی کجایی کجایی یار

محبوبم، کجایی کجایی

بیایم هر شب

هفته بشینم بر مزار تو بریزم اشک خونین

و کنم مادر نثار تو اگر تاریکه ای مادر

کنون جایی که آسودی بسوزم همچون

شمعی تا کنم روشن مزار تو خداحافظ خداحافظ

، خداحافظ تو ای مادر تو را بسپارمت دست

خدا تا هفته دیگر خداحافظ عزیز من

امید دلنوازم کنون رفتی ز پیش

من بگو بی تو چه سازم خداحافظ عزیز من

امید دلنوازم کنون رفتی ز پیش

من بگو بی تو چه سازم ….


لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت  اورجینال و عالی



توجه  برای دانلود بر روی لینک دانلود کلیک کنید صفحه جدیدی باز میشود نوشته شده است : شما در صفحه انتقال دهنده لینک قرار دارید.
بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا ثانیه شمار به مدت 5 ثانیه صبر کنید تا   انتقال به لینک شروع شود:

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
  

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید











نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد