پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام کنارم باش

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام کنارم باش

Download music Hamid Hiraad – Kenaram Bash

 دانلود آهنگ کنارم باش از حمید هیراد

Hamid Hiraad – Kenaram Bash

 متن ترانه حمید هیراد به نام کنارم باش

  

لینک های دانلود


دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال 


 متن ترانه حمید هیراد به نام کنارم باش


ماه شدی گمراه شدم دلم رفت برای خنده هایت

ای نفسم زندگیم به کی بگم مردم برایت

♪♪♪

عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده

عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده

تو کنارم باش دار و ندارم باش

بده دستاتو به من قلبم میدم جاش

آره تو کنارم باش دار و ندارم باش

بده دستاتو به من قلبم میدم جاش

♪♪♪

بنده جان ز خم سلسله موی کسیست

زخم جانم ز کمان خانه ی ابروی کسیست

شب ز خم چون گذارنم من تنها مانده

ای خوش آن کس که شبش تکیه به پهلوی کسیست

♪♪♪

عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده

عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده

تو کنارم باش دار و ندارم باش

بده دستاتو به من قلبم میدم جاش

آره تو کنارم باش دار و ندارم باش

بده دستاتو به من قلبم میدم جاش


لینک های دانلود


دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود بر روی لینک دانلود کلیک کنید صفحه جدیدی باز میشود نوشته شده است : شما در صفحه انتقال دهنده لینک قرار دارید.
بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا ثانیه شمار به مدت 5 ثانیه صبر کنید تا   انتقال به لینک شروع شود:

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
  

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد