پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید باران به نام صد بار

دانلود آهنگ باران به نام صد بار

Download New Song By Baran Called 100 Bar 

دانلود آهنگ صد بار از باران

100bar az baran

 دانلود آهنگ باران صد بار

 

  دانلود آهنگ باران صد بار

لینک های دانلود


لینک دانلود با کیفیت 320 


متن آهنگ باران به نام صد بار


اصلا تو حواست نیست من محو تماشاتم

تو فکر یکی دیگه من پای قدم هاتم

تو راه میری آهسته من پشت سرت هستم

فکر تو رو میخونم محکم به تو چشم بستم

دنیات پر احساسه اما واسه من جا نیست

صد بار منو می بینی اما حسی پیدا نیستی

حتی تو ی رویاتم انگار واسه من جا نیست

صد بار منو می بینی اما حسی پیدا نیست

اصلا تو حواست نیست من محو تماشاتم

تو فکر یکی دیگه من پای قدم هاتم

دنیات پر احساسه اما واسه من جا نیست

صد بار منو می بینی اما حسی پیدا نیست

حتی تو ی رویاتم انگار واسه من جا نیست

صد بار منو می بینی اما حسی پیدا نیست

 دانلود آهنگ باران صد بار

لینک های دانلود


لینک دانلود با کیفیت 320 



دانلود بر روی لینک دانلود کلیک کنید صفحه جدیدی باز میشود نوشته شده است : شما در صفحه انتقال دهنده لینک قرار دارید.
بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا ثانیه شمار به مدت 5 ثانیه صبر کنید تا   انتقال به لینک شروع شود:

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
  

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد