پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دلمو دزدید

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دلمو دزدید 

Download Music Macan Band Called Delamo Dozdid 

دانلود آهنگ دلمو دزدید از ماکان بند,

 

 دانلود آهنگ دلمو دزدید ماکان بند

Download Music Delamo Dozdid Macan Band


لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی


لینک های دانلود کمکی


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی


متن آهنگ: ماکان بند به نام دلمو دزدید

عاشقی یعنی همه ی دلت مال یکی باشه

یعنی بین عقل و دلت واسه انتخابش حرفی نباشه

عاشق بشی میفهمی که چی میگم 

کنار تو انگاری یکی دیگم زندگیم با بودنت چیزی کم نداره

شهرو بالا پایین میکنم تا تورو پیدا کنم

هر کاری میکنم تا خودمو توی دل تو جا کنم

به همه میخوام ثابت بشه من فقط عاشقم وقتی منو داری

نمیذارم توی دلت باشه غم توی دلت باشه غم



لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی


لینک های دانلود کمکی


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد