پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی
پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1 | pershian-m1

پرشین ام 1,,دانلود فیلم,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم های هندی,دانلود فیلم های هندی دوبله فارسی,دانلود فیلم های هالیبوودی,دانلود فیلم های بالیبوودی,فیلم جدید,دانلود آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام خدا نکند

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام خدا نکند
Download New Music Hamid Hiraad Called Khoda Nakonad
دانلود آهنگ خدا نکند از حمید هیراد
 


(ترانه دانلود آهنگ حمید هیراد به نام خدا نکند)


سکوت سرد خانه و بی تابی شبانه و یک دل پر بهانه و باران و حسرت

شکست عاشقانه و حال من دیوانه و بی رحمی زمانه و باران و حسرت

نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی

نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی

نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی

نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی

خدا نکند یادت بیارد خدا نکند قلبت بخواهد مرا هر زمان هر جا ببیند

خدا نکند عشقت بمیرد عشقت بمیرد

نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی

نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی

نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی

نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد